niedziela, 16 marca 2014

Sleek Face Form Light

 Tym postem, tą recenzją chyba Was zaskocze..
Na odstrzał idzie paletka do konturowania twarzy Face Form ze Sleeka w odcieniu Light.
Nigdy nie wiedziałam - Light czy Fair jest do jaśniejszych typów urody?

Paletka prezentuje się świetnie. Zawiera (od prawej) bronzer, rozświetlacz i róż. 

O ile z rozświetlacza i różu jestem zadowolona, tak nie mogę tego powiedzieć o bronzerze... Nie wiem, czy źle dobrałam ten odcień do siebie, ale ten bronzer na moich kościach policzkowy robi się pomarańczowy (?!) Do bardzo jasnych typów o porcelanowej cerze i najjaśniejszych podkładach do twarzy nie należę, więc może po prostu wybrałam zły odcień? Za jasny? Bo przecież tyle osób zachwala tą paletkę... Co o tym sądzicie?
Rozświetlacz jest świetny. Fajnie nawet sprawdza się w roli cienia do powiek, odświeża je i nadaję elegancji. Gdy używam róż z tej paletki, to rezygnuję wtedy z rozświetlacza, gdyż róż jest rozświetlający, a z błyskiem nie warto przesadzać.

Trochę żałuję tego zakupu, gdyż mam paletkę róży ze Sleeka w odcieniu Lace i tam też jest ten rozświetlający róż, więc produkt mi się zdublował, a z tej paletki Face Form używam przede wszystkim rozświetlacz, ale czy dla tego jednego produktu opłacało mi się wydać te 40-50zł? Niby nie.. ale chciałam przetestować i zaspokoić swoją ciekawość. Szkoda, że ten bronzer to taki dla mnie niewypał :/

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz